FailedLogin_nl-BE_NO_REGISTRATION

Beste APOK klant,

Ik zag dat u onlangs probeerde in te loggen op onze webiste, maar dat dit jammer genoeg niet lukte.
Ik vermoed dat de reden hiervoor is dat u nog niet gekend bent in ons (online) klantenbestand.
Ook een paswoord reset zal niet werken omdat uw e-mail adres op dit moment nog onbekend is voor onze website.


Registreren kan als volgt:
Ga naar onze website via deze pagina:  https://www.apok.be/nl-be/account/login
Let erop dat u het e-mail adres in het rechtse vak invult om te registreren zoals u op de afbeelding hieronder kan zien.
Nadien hoeft u enkel nog een aantal vakjes in te vullen en zal uw aanvraag behandeld worden.

In bijlage vindt u een brochure over de voordelen van myAPOK.

Moest het u ondertussen toch gelukt zijn om te registreren en in te loggen dan mag u deze mail uiteraard negeren.
Mocht u toch nog vragen hebben hierover help ik u met plezier verder!




Filip Kellens
Apok E-commerce